خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

دوباره :)

سلام به همه دوستان جان

عرضم به حضورتون که تصمیم دارم دوباره نوشتن رو شروع کنم.به همون سبک قدیم یعنی خاطره نویسی و بامزه نویسی.ولی نمیدونم کجا این کارو انجام بدم

وبلاگ نویسی رو به شدت دوست دارم ولی دیگه باید قبول کنیم که مخاطب نداره .از طرفی احتمالا بعدها هم دیگه دسترسی به سیستم کامپیوتر نداشته باشم و با گوشی نوشتن مطلبی که عکس یا حداقل شکلک داشته باشه سخته 

کانال تلگرام داشتن راحته.ولی مخاطب صفرررر.و بدی بزرگش اینه که نمیشه با مخاطب در ارتباط باشی.یعنی کامنت گذاری هم نداره

اینستاگرام گزینه مناسبیه ولی یه مشکل بزرگ هست.پیج معلم کوچولوی من تو اینستاگرام رو دیگه همه دوست و  فامیل و مخصوصا اقوام همسر دارن. اونجا مجبورم کوثر خانوم مودب باشم نه معلم کوچولوی شیطون 

اصلا تصورشم سخته که ببینم جاری هام یا برادر شوهرها اون روی منو ببینن 

یه پیج دیگه هم که بزنم بازم احتمال اینکه از روی پیشنهادات دوستی منو پیدا کنن هست.در ضمن نمیخوام پیجم private باشه.نمیدونم اگه با شماره دیگه ای پیج بزنم و هیچ کدوم از پیج های دیگمو فالو نکنم بازم احتمال کشف شدنم هست یا نه؟ 

شما چه گزینه ای پیشنهاد میدین و چه راهکاری دارین؟

نظرات 12 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 13:43 http://dailyme1999.blogfa.com

کانال تلگرام خوبه بنظرم ،جدیدا امکان کامنت گذاشتن داره ، و اینکه میتونی ربات پیام ناشناسو هم بزاری واسه کانالت که ممبرا باهات در تماس و تبادل نظر باشن

خب الان چند روزه که دسترسی ها به تلگرام محدود تر هم شده
تازه اگه کامنت هم بذارن یا ربات بازم نمیشه جواب کامنت داد

دریا سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 17:33

سلام
همین جا خوبه

سلام
کوووو مخاطب؟

بهمن چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 22:18 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام معلم کوچولوی شیطون
خوشحالم دوباره می خوای برگردی، و این یعنی نشاط دوباره ، یعنی سرزندگی ، یعنی عشق و امید و تلاش...
اما اینکه کجا بنویسی، راستش به نظرم بقول شاعر:
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد...
شاید شاعر چنین روز بلاتکلیفی رو برامون دیده که این نکته رو در قالب شعر گفته.
همینطور که خودتون هم بهتر می دونید، بعضی مطالب رو بجز در اینستاگرام نمیشه گفت همونطور که بعضی از مطالب رو فقط باید توی وبلاگ منتشر کرد.
ضمنا من فکر می کنم هنوز هم وبلاگ خواننده های خاص خودش رو داره، ضمن اینکه گوشی های جدید تماما کارایی کامپیوتر رو دارن، مثل همین الان که دارم براتون کامنت می نویسم و یه چشمم هم به TV هست...
و اما یه نکته ی مهم دیگه:
تا حالا فکر می کردم فقط خانمم می گه " برادر شوهرهام"
بهش می گم مگه چند شوهر داری که می گی برادر شوهرهام...

سلام بهمن خان خیلی خوش اومدین
اول بذارین به قسمت آخر کامنتتون بخندم برادر شوهر هاااااااا

خب در مورد مطلبی که گذاشتم درسته که هنوز وبلاگ مخاطبهای خودشو داره ولی این تعداد کامنت راستش منو اقناع نمیکنه
در ضمن من با گوشی هنوز نتونستم عکس بذارم یا خیلی به سختی میشه گذاشت. منم خیلی عکس یا لینک عکس تو مطالبم میذارم خب
فکر میکنم الان اینستاگرام گزینه خوبی باشه فقط همون مشکل فک و فامیل و برادر شوهرها هستن

واگویه پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 16:24

ایتا چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام معلم کوچولو

سلام
ایتا دارم و ازش راضی ام ولی مخاطب نداره

واگویه شنبه 8 تیر 1398 ساعت 20:45

اینم حرفیه
اما خب
باقی شبکه های اجتماعی به لطف دولت مدام فیلتر میشه
فیلتر شکن ها هم گاهی زورشون نمیرسه متاسفانه

چه خبر از معلم کوچولو؟

و این مطلب هم بعد از دو هفته در حد ۱۰ نفر هم مخاطب نداشته
پس قطعا راضی نمیشم اینجا بنویسم
معلم کوچولو درگیره و شاید یکم ناراحت

افق دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 16:11 http://ofogh1395. Blogsky.com

.

؟؟

واگویه پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 14:08

چرا ناراحت؟؟
به هر حال هر جا هستی سلامت باشی و دلشاد

دیگه زندگی روی سختشو به من نشون داده
به هر حال یه معلم کوچولو هم دغدغه هایی داره

الینا چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 23:46

سلام معلم کوچولو
منو یادته
یه دختر11ساله بودم...وب داشتم و تو هم یکی از بهترین دوستام بودی...
امروز سری به صفحه قبلیت انداختم و اینجا پیدات کردم...خیلی دوست دارم عزیزم...الان یه دختر17ساله شدم و هنوزم بعد6سال تو فراموش نشدی

سلام الینای عزیز.خیلی خوش اومدی

الینا جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 11:48 http://elinaelinam.blogfa.com

ممنون بهترین معلم دنیا...واقعا تو خوش اخلاقی عزیزمممم

حسن شنبه 9 شهریور 1398 ساعت 17:53

سلام
از اونجایی که خیلی زود من این چست رو دیدم ترجیح میدم میدان به جوانان رشید این مرز و بوم خالی کنم

از اونجایی که دیگه وبلاگ نویسی رونقی نداره شما دیر اومدی و نظریدی. پس گزینه های دیگه رو جوانان رشید این مرز و بوم انتخاب کنن

Elahe یکشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 12:33 http://eli-world.blogfa.com

سلام معلم کوچولو جانخوبین؟خیلی خوشحالم که برگشتین
من قبلنم وب شمارو میخوندم چن سال پیش اینااون موقع 11 سالم بود
تو یکی از وبای قدیمی لینکتون کرده بودم
از اونجا پیداتون کردم.....
ولی ب نظر من بلاگفا بهترهبازم هرچی صلاح میدونین

سلام عزیزم
وای من خواننده ۱۱ ساله هم داشتم
من میگم وبلاگ نویسی نه تو میگی بلاگفا بهتره؟

فرامرز انتظاری دوشنبه 25 شهریور 1398 ساعت 19:33 http://village-teacher.ir

سلام
من هم چند سالی است خاطراتم را می نویسم.البته درسایت .در مورد مخاطب که فرمودید نظری دارم.آن کس که بخواهد با شما باشد هرجایی می آید.کمی که از نوشته هایتان خواندم فهمیدم که قلم روانی دارید.پس به راهتان ادامه دهید همکار گرامی.
درپناه حق

سلام. متاسفانه برای من مخاطب مهمه
ممنون امیدوارم شما هم موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد