خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

سلام

امشب و تو این ساعت یهو یاد وبلاگم افتادم

البته فیلتر بودن تلگرام هم بی تاثیر نبوده

خوبین؟خوشین؟

من عالی خدا رو شکر 

در تدارک تئاتر جدیدم هستم.روزهای آخر مدرسه (واسه دانش اموزا البته) هم داره سپری میشه.کار تئاتر قبلی نه تنها مجوز گرفت بلکه ۲۰ سانس اجرا شد و خیلی خوش درخشید در شهرمون 

از قضا فردا هم روز معلمه.تبریک به همه همکاران عزیزم

عه تبریک سال نو هم نگفتم انگار

سال و حالتون خوش

فردا عیده خوب نیمه شعبان هم هست . .. به به مبارکه



چقدر اینجا رو دوست دارم. چقدر دلم میخواد بنویسم مثل قبل

شاید نوشتم.شاید

خلاصه من زنده ام و شاد و سالم و در حال فعالیت مثل همیشه

در کل ملالی نیست جز درگیری با جاری ها

دوستتون دارم