خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

KEEP CALM I'M A TEACHER :))))

سلام خوبین؟

من خوبم و زندگی میکنم

فقط سوژه واسه وبلاگ نویسی ندارم البته خیلی هم از این بابت ناراحتم

آخه من وبمو دوست دارم .دلم نمیخواد عمرش به همین زودی تموم بشهپونصد و خورده ای شکلک

دلمم نمیخواد توش چرت و پرت و مطالب کم اهمیت بنویسمپونصد و خورده ای شکلک

(نیست تا حالا خیلی پر محتوا بوده)

پس صبور باشین

خبر جدید اینکه مدرسه رو تغییر نمیدم و سال بعد کماکان در خدمت همون همکاران سر خوش احوال خواهیم بود

صرفا جهت تار عنکبوت نبستن وبلاگ :)

به نظرم خدا باید آدما رو بر اساس وزنشون مکلف به روزه داری میکرد

نه سنشون

والا

(این منم که از شدت لاغری به وزِش در اومدم)


از شدت بی سوژه ای و بی پستی اینو از وب قبلیم کپی کردم و همچنان نظرم همینه

تابستونتون شااادِ شااااااااااد

یه بارم رفتم آدامس بخرمپونصد و خورده ای شکلک

فروشنده بقیه پولمو هم آدامس داد

و من صاحب یه عالمه آدامس شدم


وای که چقدر من تابستونو دوست دارم

بگین قراره تابستون چیکار بکنین