خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

شهریور از خر هم خرتر است

عارضم به حضورتون که تو ماه شلوغ پلوغ شهریوریمdrummer smiley

و فعالیت های من به شرح زیره:

کارای مدرسه خودمون رو شروع کردمپونصد و خورده ای شکلک

کارای تزیین یه مدرسه دیگه رو هم قبول کردمپونصد و خورده ای شکلک

تمرین تئاتر داریم به صورت فشرده و من همه کاره و هیچ کاره ام

تو گروه تئاتر دوستان هم هستم و کمک میکنم

کلاس نقاشیم به خاطر نزدیکی به مهر خیلی فشرده شده

فک و فامیل شهریور تازه یادشون افتاده بیان خونه ما dance smiley

نمایشگاه نقاشی از آثار شاگردام قراره بذارمbored smiley

کلاس زومبا میرفتم که دیگه کشش نداشتم کنسلش کردمپونصد و خورده ای شکلک

جلسات انجمن عکاسان رو میرم

و ...



حالا با این شرایط آیا من زنده به مهر میرسم؟؟؟desert smiley