خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

عوارض دوران بارداری یا باربر ها لطفا کرم ضد آفتاب بزنین

دیدین این بچه هایی که خودشون یه چیزی میگن ولی متوجه معنیش نیستن

این خواهرزاده ما هم که کلا ضبط صوت تشریف داره.همه چی از دیالوگ کارتون ها ، متن تبلیغ ها، شعر های کودکانه و حتی حرفای ما رو ضبط و ثبت میکنه

جدیدا یه متنی میخونه با این مضمون: هوارض (عوارض) دوران بارداری .... کرم زعفران

چند بار هم بعد از شنیدنش، مامانش بهش تذکر داده که عه زشته نگو

یه روز که گیر داده بود و باز این تبلیغو تکرار میکرد بهش گفتم خاله اینی که میگی چیه؟ یعنی چی؟ از کجا یاد گرفتی؟cuckoo smiley

گفت تو تلویزیون میگه.برای هوارض بارداریه دیگه

گفتم خب یعنی چی؟ بارداری چیه؟

گفت این راننده های کامیون  دیگه... که بار میبرن ... تو آفتابا.... سیاه میشن.... باید کرم زعفرون بزنن

من در حالی که جلوی خندمو گرفته بودم خیلی جدی گفتم:  آها پس واسه باربرا میگن؟

اوشون: خب آره دیگه

من: ای بابا این تلویزیون اشتباه میگه باردار.منظورش باربره


نتیجه گیری: وقتی بچه ها حرفای زشت یا خیلی رکیکی میگن معنیشو بلد نیستن.با دعوا کردنشون فقط حساسشون میکنین که بفهمن اون کلمه یعنی چی؟


الهه ناز

مورد داشتیم دانش آموز کلاس دومی به معلمش که اسمش الهه هست نامه نوشته با این مضمون :

ای الـــهــه ی نــــااااز ...با دل مــن بــســـااااااز (با آهنگ بخونین)clay 1 smiley

و کلی قربون صدقه رفته و فدایت شوم گفته

من بودم خورده بودمش

از اون کتابا

تو کتابخونه مدرسه اینو پیدا کردم :|

صبر کردم تا زنگ تفریح بشه و از مامورای کتابخونه  در موردش سوال کنم

میخواستم بفهمم این کتابو از خونه آوردن ؟ به هم امانت هم میدن یا نه؟dont no smiley

یه نگاهی به کتاب انداختم.یه کتاب با  اطلاعات کافی در مورد انتخاب همسر.با فونت خیلی درشت (احتمالا برای دوره سواد آموزی بوده) و حاوی یه سری چیزایی که مناسب بچه ها نیست اصلا

زنگ تفریح بچه ها رو خواستم و گفتم این چیه؟ اینجا چیکار میکنه؟carry on smiley

محمدرضا در حالی که قرمز شده بود و خیلی هول بود مرتب میگفت این خودش همین جا بوده

رامتین فقط میخندید

آیدین هم میگفت مگه چیه خانوم؟ بالاخره که باید بدونیمbig smile2 smiley

من:


بعدا فهمیدم یه سری کتاب های اضافه و به دردنخور داشتیم که طبقه پایین همون کمد بوده که مثلا کتابخونست.من خودم هیچ وقت نگاه نکردم ببینم چی هستن و موضوعاتشون چیه؟ ولی این وروجکا رفتن همه رو چک کردن

فکر کن واسه تبریک هفته معلم بری پیش استادت

یهو اشتباها بهش بگی من خیلی به گردن شما حق دارم embarrassed smiley


روز معلم باید اینجوری کادو بگیری



نوشته شما عشق من هستید ^_^


تبریک به همه معلم های حال و آینده

معلمین عزیز دوستای خوبم اساتید گرامی روزتون با تاخیر مبارک

یکی از دوستان تئاتری و از بازیگرای خوب استانیمونو  از دست دادیم

به خاطر همین تبریک رو با تاخیر و معذرت میگم خدمتتون.

لوییس سوارز

تو کلاس اول بودم که یهو جیغ یکی از بچه ها در اومد

دیدم محمد مهدی لپشو گرفته و گریه میکنه

من:چیییی شده؟

محمد مهدی: خانوم امیرعلی لپمو گاز گرفت

من:

چون امیرعلی از اول زنگ مدام وسط کلاس بود و شیطونی میکرد دیگه وقتش بود بفرستمش پشت در کلاس

ولی مگه میرفت؟ مگه زورم بهش میرسیدdont go smiley

دیدم حامد تو سالنه صداش زدم بیاد کمک

حامد: لوییس سوارز؟

امیر علی:ها

حامد: مگه تو لوییس سوارزی؟

امیر علی: لوییس؟؟؟؟

حامد: میگم مگه لوییس سوارزی که گاز میگیری؟

امیر علی همچنان:

منم که فقط میخندیدم

هیچی دیگه بچه رو بردن دفتر تا به حسابش رسیدگی بشه

10 دقیقه بعد خوشحال و خندان با نیش باااز برگشت تو کلاس

من:cuckoo smiley

زنگ تفریح معلمش میگفت کار همیششه.حتی یه بار دست معلمه رو گاز گرفته

به حامد میگم چرا هیچی بهش نگفتی؟ یه تنبیهی تهدیدی چیزیangry smiley

میگه نه این بچه با این سن مثل لوییس سوارز گاز بگیره آینده درخشانی تو فوتبال داره

من:bored smiley


پاورقی:

در خلال مسابقه تیم ملی فوتبال اروگوئه و تیم ملی فوتبال ایتالیا، از سری مسابقات مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، سوارز اقدام به گازگرفتن از کتف جورجو کیه‌لینی نمود. ۲ روز بعد از این اتفاق، کمیته انضباطی فیفا مورخ ۵ تیر ۱۳۹۳ تشکیل جلسه داد و سوارز را به دلیل این عمل غیر ورزشی، به محرومیت از حضور در ۹ بازی ملی و ۴ ماه محرومیت از هرنوع فعالیت فوتبالی، رای داد.[۲]

این سومین باری بود این بازیکن در طی یک مسابقه رسمی فردی را گاز میگرد. او قبلاً دست ایوانوویچ بازیکن چلسی را نیز گاز گرفته بود. قبلاً هم یکبار با پیراهن آژاکس اقدام به گاز گرفتن گوش حریف کرده بود. وی در زمان برنامه معارفه به عنوان بازیکن جدید بارسلونا، اعلام کرد که برای ترک عادت گاز گرفتن، در حال درمان در نزد روانپزشکان می‌باشد.[۳]

منبع ویکی پدیا


مگه ما دل نداریم؟

فکر کن 300 کیلومتر دورتر از شهرت بری عروسیdance smiley

اونجا یکی از شاگرداتو ببینی :|

از اون بچه تخس ها

بعد از ترس ثبت و ضبط شدن کلیه حرکاتت توسط ایشون، نتونی یه دور برقصی

بد دردیه، بــــــــدcry smiley