خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

:)))

با چند تا فینگیلی قد و نیم قدی دارم یه کار تئاتر تمرین میکنمdance smiley

هم خییییییلی سخته و هم بسیاااار لذت بخش

توی تمرین هایی که مربوط به تقویت بیان هست یه سری جملات میگیم و تکرار میکنیم که جز تفریحات اصلی دهه شصتی ها بوده

حالا ببینین من چی میگم اونا چی تکرار میکننchoir smiley

دزد دزدید بز را ~~~~> دزد دزدید عذرا

در لرستان نه لرند و هر لری نه نره لر ~~~~> در رلستان نه رلند و هر رلی نه رله رل black eye1 smiley

کانال کولر تالار تونل ~~~~> کانال کورل تارال کونلembarrassed smiley

افسر ارشد ارتش اتریش ~~~~> سرباز ارشد ارتش اتریشbored smiley

افسر ارشد ارتش اتریش ~~~~> از هفت سر ارتش اتریش

امشب شب سه شنبست فردا شبم سه شنبست این سه سه شب اون سه سه شب هر سه سه شب سه شنبست ~~~~> امشب شبه سه شنبست همه شبا سه شنبست

حالا جملات دیگه هم که بماند

وای اینقدر میخندم بهشون

پیشنهاد میکنم با بچه هاتون یا شاگرداتون تو مدرسه این جملات رو تکرار کنین. هم خیلی فانه و هم مفید

البته قبلش در خفا تمرین کنین خودتون سوتی ندین big smile2 smiley

هِــــم

اول مهرتون مبارک

تبریک داره اصلا؟

من که با یه عالمه کار و خستگی رسیدم به اول مهر و هیچم دوسش ندارم :(

ولی نمیدونم بازم چرا حس خوب دارم :)

منتظر یه عالمه خنده و شوخی و سوتی و خلق صحنه های نابم

آخه من با این هیبت و اخلاق چه به معاونت؟ فاتحه خوندم تو هر چی جبروته که معاونین دارن .والا

دردونه ما (خواهر زادم)کلاس اولی شده.خیلی دلتنگش میشم.با اینکه مواقع عادی هم همیشه نمیدیدمش .ولی چون باید بره مدرسه دلم براش تنگه و نگرانشم

دعا بفرمایین سوژه ها یادم نره .بلکم چرخ این وبلاگ همچنان لنگ لنگان بچرخه