خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

باز گشت به مدرسه قبل (الکی مثلا)

چند روزیه واسه نوبت گرفتن از سایت طرح سنجش کلاس اولی ها علافمcomputer tired smiley

کلا فقط یه بار موفق به دیدن صفحه اول سایتش شدم اونم روز اول که اصلا باهاش کار نداشتمbored smiley

بعدش هر کاری کردم باز نشد که نشدcomputer losy smiley

امروز پیام دادم به حامد( معاون اجرایی مدرسه قبل):

- سایت واسه شما باز میشه؟

+ امروز کلا سایت مشکل داره و باز نمیشه ولی چند روز پیش من تونستم واسه چند نفر نوبت بگیرم

- من هنوز موفق نشدمdislike smiley

+ شوهر مدیرتون الان مدرسه ماست.حسابی زیر آبتوزدمevil smiley

- بـــــــوق (فحش)angry smiley

+ طرف از سایت پرسیده منم گفتم واسه ما باز میشه اگه واسه شما باز نشده از بی عرضگی معاونتونه

- فلذا مجدا بــــــــــــــــوقbrod kavelarg smiley

+  قرار شده اخراجت کنن

- مشکلی نیست دوباره برمیگردم مدرسه شماbig smile2 smiley

+ دره این مدرسه همیشه به روی شما بازه.فقط پست خالی نداریم مدیر رو اخراج میکنم بیا به جای ایشون

- کمتر از مدیریت قبول نمیکردم  والا.جهنم و ضرر معاون اجرایی هم بود قبوله

+ باشه بیا

- بذار وسایلمو جمع کنم.تا ساعت چند هستین مدرسه؟

+ الان داریم میبندیم.فردا بیاblack eye1 smiley

- پس جامو نگه دارین.وسایلتم جمع کن.میز هم عوض کنین.

+ اوکی بیا

من در تمام طول مکالمه (زهی خیال باطل)baeh smiley


خارا نیی اصطلاحیه تو زبان کرمانجی به معنی کسی که به خودش نمیبینه کاری کنه.یا همون تنبل




این منه خارا نیی :))

یه سر اومدم وبلاگ دیدم وای خیلی وقته که ننوشتم اینجا

البته همیشه سرمیزنم کامنت ها رو میخونم ولی نه جواب میدم نه تایید میکنم

الان هم دلم به حال وبم سوخت راستش

چه روزایی داشتم اینجا

الان هم میشه داشته باشم ولی انگار اصلا سوژه نیست

یا من دیگه اون آدم نیستم که از هر چیزی سوژه بگیرم

یا عوض کردن مدرسه باعثش شده

یا ازدواج

نمیدونم کدوم ولی به هر حال خودم این وضعیت رو دوست ندارم

گاهی تصمیم میگیرم روزمرگی هامو بنویسم... ولی خب چیز جالبی از توش در نمیاد.فقط صرف ثبت کردنشه

نمیدونم اینجا چی میشه.ولی اینستا رو کماکان دارم

silence onion head


هر کی بتونه تیتر رو معنی کنه به افتخارش یه پست میزنم