خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

تابستونه فصل شادی و خنده

البته از 2 روز آینده تیترو بخونین

تابستون و گرما و ماه رمضون ... اوف

هزار تا برنامه دارم که احتمالا هیچ کدومش محقق نمیشه

و کارای زیادی که به هم گره خوردن

و این بلاگفای لهنتی ...

اینجا رو دوست ندارم.اصلا اینجا چرت و پرت گفتنم نمیاد

مثل وقتی میری تو یه جمع غریبه ای و میگی بذار فعلا نفهمن من چقدر دلقکم

حتی شکلک گذاشتن هم دیگه حال نمیده


آدرس وب بچه هایی که بعد بلاگفا وب عوض کردن رو میذارم شاید دوستاشون اینجا پیداشون کنن


(وب دریا معلم تاریخ)


دل نوشته های من


(وب عقاب)


 


میبینم که بلاگفا درست شده...البته در حد باز شدن صفحه اول و دیگر هیچ

پس فعلا مجبورم با این بلاگ اسکای سر کنم.تازه دارم یاد میگیرمش ولی پست گذاشتن با گوشی خیلی سخته

کامنتا هم که جواب میدم و ثبت میکنم بعد میبینم جواباش نیست!

شکلک گذاشتن با گوشی هم که مکافات دیگه ای داره

من کماکان تهرانم و بیشتر به این نتیجه میرسم که مردم اینجا چطور تو این شهر دووم آوردن؟واقعا چطور؟

میرویم مسافرت


شبونه زدیم به جاده تهران

من عاشق ترکیب شب، جاده و موسیقی ام

امشب هم که مهتابیه.تپه های اطراف تو نور ماه قشنگ دیده میشن

خوبه ظلمات نیست


بدبختی با هیچ کدوم ازدوستای نتی تهرانی در تماس نیستم که قرار بذاریم همو ببینیم

آخ دماغم

دیروز خیر سرم داشتم به مامانم تو مرتب کردن کمد ها کمک میکردم668520_viannen_24.gif

مامان اومد یه چیزو بذاره طبقه بالا.منم گفتم از زیرش بگیرم که سبک تر بشه

یهو آرنج مامان محــــکم خورد تو بینی من311220_wacko3.gif

یه قطره خون هم نیومد ولی تا فکرشو بکنین درد داشت396320_shout.gif

هنوزم درد میکنه.یکم ورم هم داره98317_216.gif

آرنج مامانم که تا چند ساعت درد داشت دیگه دماغ ظریف و خوشگل من که جای خود داره80576_92.gif

دماغ زیبایم به فنا رفت382417_teef.gif

غریبی بد دردیه

اصلا با اینجا اخت نمیشم.هیچیشم بلد نیستم

اون روز زدم کامنتامو اشتباهی پاک کردم

فعلا تونستم فقط چند نفر غیر بلاگفایی رو پیدا کنم

چرا از بقیه بچه ها کسی پیداش نمیشه؟

آهااااااای مهرتابان161519_icare.gif

آتییییییی802117_289.gif

آهااااااااای حسام خاله365917_director.gif

نیاااااااااایش359421_LaieA_048.gif

حسن شصتی angry smiley

همه دانشجو معلمااااااااااا

همه زهراااااا ها

همه فاطمه ها365917_director.gif

همه ریحانه ها161519_icare.gif

الهااااااام802117_289.gif

کجایین پس؟635719_sigh.gif


خب خب فاطیما رو یافتیدم

آدرس وب جدیدش

لطافت بارون عشق بازی آسمون


سلام

خدا میدونه چقدر از اینکه وبلاگمو از دست دادم ناراحتم

البته هنوز مشخص نیست که دیگه بلاگفا درست میشه و اطلاعاتمون از دست میره یا نه؟ ولی زیاد خوش بین نیستم

حالا موندم چطوری بچه ها رو پیدا کنم

تف به این شانس .تف تف

72519_sharky.gif

حس میکنم غریبم اینجا