خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

تابستونه فصل شادی و خنده

البته از 2 روز آینده تیترو بخونین

تابستون و گرما و ماه رمضون ... اوف

هزار تا برنامه دارم که احتمالا هیچ کدومش محقق نمیشه

و کارای زیادی که به هم گره خوردن

و این بلاگفای لهنتی ...

اینجا رو دوست ندارم.اصلا اینجا چرت و پرت گفتنم نمیاد

مثل وقتی میری تو یه جمع غریبه ای و میگی بذار فعلا نفهمن من چقدر دلقکم

حتی شکلک گذاشتن هم دیگه حال نمیده


آدرس وب بچه هایی که بعد بلاگفا وب عوض کردن رو میذارم شاید دوستاشون اینجا پیداشون کنن


(وب دریا معلم تاریخ)


دل نوشته های من


(وب عقاب)


 


نظرات 11 + ارسال نظر
دریا شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 16:04 http://history1400.blog.ir

سلام
تابستون امسال که خیلی گرمه منم خیلی کار دارم.
ناراحت مباش دوستان کم کم پیداشون میشه منم لینک کردم شاید کسی گذرش افتاد به اون ور!

سلام
اینجا که چند روزه به شدت گرمه

خدا کنه بیان بابا غصه م گرفت

دریا شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 16:06 http://history1400.blog.ir

راستی من به بلاگفا امیدی ندارم.

من هنوزم یه امید الکی دارم بهش

مهسا شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 17:48 http://99055.mihanblog.com

سلام

این بلاگفا منم کلافه کرده

90% دوستام پریدن

باز خوبه خودت نپریدی.دوستات باید میومدن وبلاگت

... یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 19:51

خدای عزیز دختر خوبی که داره اینو میخونه مهربونه و من بهش افتخار میکنم لطفا بذار به بهترین نحو زندگی کنه و بیامرزش؛لطفا اینو به ١٥ دختری که دوسش داری بفرست.و یادتون باشه فقط برای دخترها.
این یک بازیه که از سال ١٩٧٧ بازی میشده
وقتی شما اینو خوندین باید به ١٥ نفر ارسالش کنین ٥ روز ایندتون اینطوری خواهد بود:
روز اول:شما به روی بزرگترین شوک زندگیتون بیدار میشید
روز دوم:شما یه دوست قدیمی رو که دلتون براشون تنگ شده می بینید
روز سوم:کلی پول بدست میارید
روز چهارم:روزتون عالی خواهد بود
روز پنجم:عشق زندگیتون شما رو میبوسه
اینو نشکنید .تو ١٠ دقیقه به ١٤ دوست ارسالش کنید
اونقد سخت نیست
هرکسی که اینو براتون فرستاده بهتون اهمیت میده

:|
فکر کردم واقعا مخاطبش منم که دختر خوب و مهربونیم

oghab دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 04:12

من از این خانم ..... رومانی یک سوال دارم
حالا نمیشه به پسرا بفرستین شاید ما هم زندگیمون خوب شد
خوب شدن زندگی پسرا خیلی با اهمیت تر از زندگی دخترا هست
یک نمونه حی و حاضرش همین معلم کوچولو

نیست که بیاد جوابتو بده پس من به جاش میگم که نه
زندگی شما اهمیتش کجا بود باو

oghab دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 04:18

در ضمن دیدی همون عقاب تو ذهن شما قشنگ نقش بسته
اینو برای نوشته تون گفتم

خب چی باید مینوشتم؟ گنجشک؟

oghab دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 04:24

آها داشت یادم میرفت
بنده از شما کمال قدردانی رو به خاطر تشکیل ستاد کمک رسانی به آوارگان بلگفایی دارم
و این کار بسیار نیکویی هست
امیدوارم هر چه زودتر دوستانتون رو پیدا کنید
مخصوصا نیایش خانم
به امید اینکه زودتر بلگفا درست بشه

حالا ما که نوشتیم ولی مگس هم از این وبلاگ گذر نمیکنه
بلا نسبت شما و همین چند نفر از دوستان البته

آخ نگو نیایش، آتی، حسن ....
من دوستامو میخوام

فرفری دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 12:40 http://tahdig-banoo94.mihanblog.com/

منم تصمیم گرفتم تو همین میهن بلاگ وب درست کنم چون تا حالا کلی مطلب داشتم ک بلاگفا خوب نشد تا بزارم
وب جدید مبارک

عه سلا
فرفری خودمونی؟

من ولی میخوام برگردم به وب خودم

دریا دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 19:50

بلاگفا آمده اما سکته کرده

دریا نگوووو که حامو گرفته این بلاگفا

oghab سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 03:43

دور از جونم- اسم خب

با این اسمت

بهزاد دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 00:03 http://jeepers-creepers.blogsky.com

سلام معلم نقاشیها،،آیا میایی تبادل لینک،،خواستی لینکم کن بگو منم بلینکم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد