خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

میرویم مسافرت


شبونه زدیم به جاده تهران

من عاشق ترکیب شب، جاده و موسیقی ام

امشب هم که مهتابیه.تپه های اطراف تو نور ماه قشنگ دیده میشن

خوبه ظلمات نیست


بدبختی با هیچ کدوم ازدوستای نتی تهرانی در تماس نیستم که قرار بذاریم همو ببینیم

نظرات 11 + ارسال نظر
مضراب سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 11:59

همیشه به سفر نازنین.. انشاءالله که خوش بگذره

ممنون عزیزم

مهسا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 20:54

ترکیب شب، جاده و موسیقی

اممممممممم عالین منم عاشقشونم

خیلی عالیه

معلم کوچولو چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 01:02

منم رفته بودم مشهد، با دوست نتی مشهدیم قرار گذاشتم، دیدمش..
خیییلی عالی بود اون ملاقات

خوش بگذره.،.

و عید قشنگ تون هم مبارک

منم مشهد با خیلیا قرار گذاشتم
دوست دارم دوستای نتیم رو از نزدیک ببینم

دریا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 10:15 http://history1400.blog.ir/

خوش بگذره

ستاره شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 00:53

انشاالله بهت خوش بگذره عزیزم.. منم مسافرت تو شب رو خیلی دوست دارم
کلا شب رو بیشتر دوستد ارم آخه دور از جونت من جغدم خخخخخخخ ولی گذشته از شوخی مسافرت تو شب حال میده

ممنون ستاره جون
مسافرت شب عالیه به شرط داشتن یه راننده خوب و بی خواب
نکنه خون آشامی

ستاره شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 00:54

انشاالله بهت خوش بگذره عزیزم.. منم مسافرت تو شب رو خیلی دوست دارم
کلا شب رو بیشتر دوستد ارم آخه دور از جونت من جغدم خخخخخخخ ولی گذشته از شوخی مسافرت تو شب حال میده

فاطیما شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 12:39

کامنت من کو؟ خوردی؟

fateme دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 21:56 http://2266.persianblog.ir/

آقا دیگه ... منم مسافرت مخوام طفلی راننده

دلت بسوزه

محمد علیزاده آرباطان سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 01:41 http://www.alizadearbatan.ir/

تشریف بیارید تبریز همو ببینیم

تا تبریز که دوست دارم بیام ولی...

oghab شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 13:52 http://oghab-she.blogsky.com/

میخای من بیام اونجا

ح3ین سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 10:40

با قزوینیا قرار بزا خووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد