خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

غریبی بد دردیه

اصلا با اینجا اخت نمیشم.هیچیشم بلد نیستم

اون روز زدم کامنتامو اشتباهی پاک کردم

فعلا تونستم فقط چند نفر غیر بلاگفایی رو پیدا کنم

چرا از بقیه بچه ها کسی پیداش نمیشه؟

آهااااااای مهرتابان161519_icare.gif

آتییییییی802117_289.gif

آهااااااااای حسام خاله365917_director.gif

نیاااااااااایش359421_LaieA_048.gif

حسن شصتی angry smiley

همه دانشجو معلمااااااااااا

همه زهراااااا ها

همه فاطمه ها365917_director.gif

همه ریحانه ها161519_icare.gif

الهااااااام802117_289.gif

کجایین پس؟635719_sigh.gif


خب خب فاطیما رو یافتیدم

آدرس وب جدیدش

لطافت بارون عشق بازی آسمون


نظرات 14 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 19:16

از این قالبت خیلی خوشم اومد ایووووووووووووول
با کلاس شده
من دیگه حوصله وب زدن ندارم
البته تا هفته بعد قراره همسرم آزمایش بده اگه نتیجه خوب بود دوباره وب میزنم اگه نه دیگه نمیزنم ..
مهم اینه که خبر تو دارم دیگه میام پیشت

خخخخ با کلاس؟
اینقدر دنبال قالب خوب گشتم که نگوووو
انشاالله جوابت خوب باشه
اره اره عزیزم

فاطیما یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 19:23 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام اجو این وب اصلا خوب نیست چیزی نمیفهمم

اصلا به دا نمیشنیه قالب خوف نداره
هیچی بلد نیستم

خدا کنه وبمون درست شه

سلام عزیزم
آره خیلی جالب نیست اینجا
کم کم یاد میگیری چیزای باحال هم داره

معلم کوچولو(مصطفی) یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 19:41

سلام معلم کوچولوی بزرگوار

حال شما؟
خسته نباشید.

ما را یادتون مونده یا نه؟
مث اینکه مونده

بلاگفا هم که خرابه...

من همیشه پیگیرم...

کم کم از تعطیللت استفاده کنید...
ما که امتحااان دارییییم

فعلا خدانگهدار

واااااای خدا
اصلا فکر نمیکردم شما منو پیدا کنی؟ آخه چه جوری پیدا کردی اینجا رو؟؟؟؟
دقیقا دیروز که تو لینکام میگشتم دنبال وبهای غیر بلاگفایی یاد تو هم بودم

زهرا یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 20:00

سلام کوثر
زهرام -_- خارجیه
ینی خاک تو ملاج بلاگفا که همه رو بدبخ کرده =|

سلام زهرا
زهرا؟؟؟؟ همون که خارج از کشور زندگی میکرد؟
عجب باو چطور منو پیدا کردی؟

مضراب یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 20:19 http://plectrum.blog.ir

خونه نو مبارک جیگر:)
خو توی بلاگ می ساختی وب جدید رو عزیز امکاناتش عالیه:)

خونه نو بخوره تو سرم
چمی دونم زدم اینجا ساختم دیگه

معلم کوچولو (مصطفی) یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 22:11

ممنونم...

از همون وبلاگ های غیر بلاگفائی...

دیگه ان شاالله بعد امتحانات، دنبال می کنم وبلاگ ها رو.
کمی دلم تنگ شده برای وبلاگ نویسییی

این لاین و واتساپ و تلگرام...
جوونا رو بیشتر جذب و علاف خودش کرده...
تا وبلاگ ها.

وبلاگ خیلی بهتره...

عجب باهوشی هستی شما

پس منتظریم

ما همچنان وفادار به وبلاگ نویسی هستیم

زهرا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 00:17

اره همون زهرا :))
یکی گذاشت تو اینستام^___^
این لامثب از کجا فهمید نوشته اتریش کنارِ اسمم ؟

آووووو مادر جان.کجا بودی تا حالا؟

من همه زهرا ها رو اولش فکر میکنم تویی آخه

بهار دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 00:29 http://spring-bh.persianblog.ir

سلاممممم
چه عجب یکیتون پیداش شد
خوبی کوثر جان؟
این پرشین بلاگ هم یک مدته داغون شده امیدوارم وب های ما مثل شما بلاگفایی ها رو هوا نره

سلام بهار جان
والا ما گم نشده بودیم فقط آواره شده بودیم تازه خودم عزم کردم که پیدا بشم
خوبم عزیزم تو خوبی؟اوضاع خوبه؟
نه خدا نکنه اونم خراب بشه دیگه اصلا همو پیدا نمیکنیم

محمد علیزاده آرباطان دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 02:07 http://www.alizadearbatan.ir/

نظر خواصی ندارم
فقط اومدم بگم خسته نباشید

همین نظرات پربار شماست که منو به ادامه راه تشویق میکنه

فاطیما دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 12:23

سلوووم

میدونی دلم برا وب حسن دهه شصتی خیلی تنگ شده معلوم نیست کجاست

یا وب عشق یعنی معلم بودن

و زی زی

منم واسه حسن و آتی و الهام و همه ایناهایی که گفتم دلم تنگیده

oghab شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 14:04 http://oghab-she.blogsky.com/

ما هم که تو دلتون جا نداشتیم
احتمالا برگ چغندر بودیم دیگه

تو و KHAK و اونایی که اسم اینجوری داشتنو ننوشتم چون نمیدونستم چی بگم به جای اسمتون

oghab یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 23:56 http://oghab-she.blogsky.com/

مگه عقاب بده
هنوز بهت ثابت نشده که اسمم عقابه
اسم تو بلاگ اسکای لو رفت
کوچک شما آقا صادق هستم:چشمک

نه هنوز به رسمیت نشناختمت

نیایش دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 13:18 http://my-these-days.blogsky.com/

با من بودین؟!تا حالا کسی منو تو وبش صدا نزده
خوشم میاد همه معتادیم به وب....اکثرا وب زدیم
امتحانا تموم شه ببینم چی میشه...شاید بلاگفا برنگردم.باهش قهرم
همه پیوندهای وبم پریده.خب این چه وضیه:|

نیایش؟؟؟
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

هنوز مگه امتحان داری؟
برگرد بابا کم کم داره همه اطلاعات برمیگرده

نیایش جان نمیشه تو وبت واست کامنت بذارم.بیا وب خودم

همه برگشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد